Friday, March 9, 2012

ေကာ္ဖီေသာက္တိုင္း သတိရတယ္...



အခ်စ္ဆိုတာကို လူေတြက အဓိပၸါအမ်ိဳးမ်ိဳးဖြင့္ၾကတယ္။
တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ဆိုတာနားလည္ရခက္တယ္။
မခ်စ္တတ္တာပဲေကာင္းတယ္လို႕ လူေတြကကြ်န္ေတာ့္ကိုေျပာၾကတယ္။
ခ်စ္ရင္ပူေဆြးရတယ္၊၀မ္းနည္းရတယ္၊ေၾကကြဲရတယ္တဲ့။
အရင္တုန္းက.... အခ်စ္ကိုမျမင္ဘူးခင္ကေပါ့....

ကြ်န္ေတာ္အခ်စ္နဲ႕ စေတြတဲ့အခ်ိန္တုန္းက ကြ်န္ေတာ့္အသက္၁၆ႏွစ္ေလာက္ပဲရွိဦးမယ္။
အဲဒီတုန္းက ေကာ္ဖီဆိုင္မွာသူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႕အတူတူ စကားေတြေျပာေနရင္းနဲ႕
ကြ်န္ေတာ္ခ်စ္ခဲ့တဲ့ ေကာင္မေလးနဲ႕စေတြ႕ခဲ့တာေပါ့။
ေကာ္ဖီခါးခါးၾကိဳက္တတ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္က အခ်စ္ဆိုခ်ိဳမွၾကိဳက္တယ္။
ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သလိုပါပဲ အခ်စ္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုခ်ိဳျမိန္ေစခဲ့ပါတယ္။
အခ်စ္က ကြ်န္ေတာ့္ကိုေပ်ာ္ရႊင္ေစခဲ့တယ္။ၾကည္ႏူးေစခဲ့တယ္။
ညေနတိုင္း သူလာတဲ့လမ္းေလးကိုေမွ်ာ္ရင္းနဲ႕ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္း သူအိမ္အျပန္အလာကိုေစာင့္ေနမိတာေပါ့.။
ကြ်န္ေတာ့္ဘ၀မွာ ပထမဆံုးအခ်စ္လို႕ေျပာလို႕ရတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးကေတာ့ ေကာ္ဖီမၾကိဳက္ဘူး။
စကားေတြအမ်ားၾကီးမေျပာတတ္ဘူး။ကြ်န္ေတာ့္အတြက္သူေပးခဲ့တဲ့ လက္ေဆာင္ေတြထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္အၾကိဳက္ဆံုးလက္ေဆာင္ပစၥည္းေလးကေတာ့
ေဘာပင္ေလးပါပဲ။ကြ်န္ေတာ္စာေရးဖို႕အတြက္ဆိုျပီး သူေပးခဲ့တာပါ။အဲဒီေဘာပင္ေလးထဲကထြက္လာတဲ့ မွင္စက္ေလးေတြဟာ
သူ႕ကိုခ်စ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕မ်က္ရည္စေတြနဲ႕တူခဲ့တယ္။အိမ္အျပန္မိုးခ်ဳပ္တဲ့ညေတြမွာဆို သူ႕လက္ကိုတြဲျပီး ႏွစ္ေယာက္တည္းလမ္းေတြေလွ်ာက္ၾကတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ခါးေလးကိုသူဖက္ထားရင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ေျပာသမွ် ေခါင္းငံုးျပီးျငိမ္ေနရွာတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ခ်စ္သူေလးကို ကြ်န္ေတာ္ေလ...
အရမ္းပဲခ်စ္မိသြားတာပါ။ခ်စ္လြန္းလို႕ဆိုျပီး သူ႕အတြက္ ကဗ်ာစာအုပ္ေလးေတြ၊ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ ဒိုင္ယာရီိစာအုပ္ေလးေတြကို လက္ေဆာင္ေပးခဲ့ပါေသးတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္အေၾကာင္းေတြအျမဲေတြးတတ္တဲ့သူ႕ကို ကြ်န္ေတာ္အစြဲၾကီး စြဲလမ္းမိခဲ့တာပါ။ေနာက္ျပီး သူေျပာခဲ့ အခ်စ္စကားေလးေတြ၊ေအးစက္ေနတဲ့ သူ႕လက္ေခ်ာင္းေလးေတြ၊
ကမာၻမွာအလွဆံုးမင္းသမီးေလးတစ္ေယာက္လို႕ေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ထင္ခဲ့ပါတယ္။အခ်စ္က ရိုုးရွင္းေလေပ်ာ္ရႊင္ေလျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ့္ကိုအျမဲနားလည္္ေပးတဲ့သူ႕အခ်စ္ကို ကြ်န္ေတာ္အရမ္းပဲ အထင္ၾကီးမိခဲ့ပါတယ္။
အခ်စ္က တန္ဖိုးထားေလေလ တန္ဖိုးၾကီးေလေလပါပဲ။
တကယ္တမ္းလမ္းခြဲဖို႕ၾကံဳလာေတာ့ သူ႕အေျပာေတြက၊သူ႕မေနာေတြက သူမွဟုတ္ရဲ႕လားလို႕ေတာင္ထင္ခဲ့ပါေသးတယ္။
လမ္းခြဲျပီးေနာက္မွာ လမ္းဆက္ေလွ်ာက္ဖို႕ လဲက်ေနတဲ့ကြ်န္ေတာ့္ကိုသူ...အရင္လိုဂရုမစိုက္ေတာ့ပါဘူး...။
အခ်စ္က ခံစားတတ္ေလေလ ခံစားရေလေလပါပဲ။
တကယ္ပါ အခ်စ္ဆိုတဲ့အရာဟာ ဓားသြားထက္ကပ်ားရည္စက္လိုပါ။
ဒါေပမယ့္ အဲဒီပ်ားရည္ေလးကိုပဲ အဟုတ္ၾကီးထင္ျပီး အမ်ားၾကီးေမွ်ာ္လင့္မိခဲ့တာပါ။
တကယ္ေတာ့ အခ်စ္ကရွတတ္တယ္။အခ်စ္ကဆူးနဲ႕တူတယ္။
အခ်စ္က အပြင့္လွေပမယ့္ ဆူးတတ္တဲ့ ႏွင္းဆီပင္ေလးနဲ႕တူတယ္။
မခူးတတ္ရင္ ဒုကၡေရာက္တတ္တယ္။
ပန္းလွလွမျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္ ပန္းလွလွေလးလို ကြ်န္ေတာ္ကတန္ဖိုးထားခဲ့တာပါ။
နားလည္ရခက္တဲ့အခ်စ္မွာ ေမွ်ာ္လင့္စရာေတြလဲမရွိေတာ့ပါဘူး။
အခုေတာ့ တစ္ေယာက္တည္း ေကာ္ဖီဆိုင္ေလးထဲမွာ တစ္ေယာက္တည္း...အလြမ္းေတြသယ္လို႕....
မင္းထားခဲ့တာ...လြမ္းဖို႕သက္သက္ပဲျဖစ္ေနျပီလား...
ေကာ္ဖီခါးခါးၾကိဳက္တတ္တဲ့ကြ်န္ေတာ္....အခ်စ္ခါးခါးေတာ့မလိုခ်င္ပါဘူး....
အခ်စ္က ခါးသီးေလေလ ေ၀းသထက္ေ၀းေလေလပါပဲ...
ေနာက္ဆံုးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရလိုက္တာတစ္ခုပဲရွိေတာ့တယ္....
ကြ်န္ေတာ္ေကာ္ဖီခါးခါးေလးကိုပဲ အခုထိစြဲလမ္းသြားခဲ့တယ္။။။။
သတိရတိုင္း ေကာ္ဖီေသာက္ရင္းနဲ႕ ျပီးခဲ့တဲ့ကိစၥေတြကို ျပန္ျပီးသတိရေနပါတယ္။
ရုတ္တရက္ ေကာ္ဖီခြက္ေလးျပဳတ္က်သြားတာကိုေငးရင္းနဲ႕ သူ႕ကိုသတိရေနမိပါတယ္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္...ဒီလိုအလြမ္းညေတြမွာ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္းနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္လြမ္းရဦးမယ္.....


1 comment:

nge nge said...

လက္ဖက္ရည္ေသာက္ရင္းလြမ္းလိုက္ပါ ပြါးပြါး
နင္ငါ့ကို လက္ဖက္ရည္တိုက္ရဦးမွာေနာ္...
ေမ့ေနမွာစိုးလို ့ သတိေပးတာ ဟဲဟဲ.....