Tuesday, October 4, 2011

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ နဲ႕ အခုကြ်န္ေတာ္



လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က အိမ္ရဲ႕ေႏြးေထြးမႈကို ကြ်န္ေတာ္မသိခဲ့ဘူး။
ေလးႏွစ္ေနာက္ပိုင္းမွာ အိမ္ရဲ႕ေႏြးေထြးမႈကို ကြ်န္ေတာ္ေတာင့္တလာခဲ့ရတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က အိမ္ကထြက္သြားႏိုင္ဖို႕ ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ အေ၀းကေနျပီး အိမ္ကိုျပန္ႏိုင္ဖို႕ ကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က အေဖအေမကို ကြ်န္ေတာ္ျပန္ေအာ္ေငါက္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္ကို ျပန္ေအာ္ေငါက္ဖို႕ ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ေဘာလံုးကန္အျပန္ ေကာ္ဖိီဆိုင္ေရွ႕ျဖတ္ေတာ့
ဆိုင္ထဲမွာ ေကာင္မေလးနဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ထုိင္ေနသူဟာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ေကာ္ဖီဆိုင္ထဲထိုင္ရင္း ဆိုင္ေရွ႕ျဖတ္သြားတဲ့ ေဘာလံုးသမားေတြကိုၾကည့္ျပီး
ကြ်န္ေတာ္လည္း သူတို႕ထဲကတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္မိတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကားစီးျပီးေလွ်ာက္သြားဖို႕ ကြ်န္ေတာ္အရမ္းပဲေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အေၾကာက္ဆံုးက ကားစီးရတာပဲျဖစ္တယ္။ (ဘတ္စ္ကားစီးရတာကိုေျပာတာပါ)

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က အေဖအေမ၊ဆရာသမားတို႕ရဲ႕ သင္ၾကားဆံုးမမႈကို နာခံဖို႕ စာၾကည့္စားပြဲဆီ ကြ်န္ေတာ္အတင္းအက်ပ္ပို႕ခံခဲ့ရတယ္။
အခုေတာ့ သူတို႕ရဲ႕ သင္ၾကားဆံုးမမႈကို ကြ်န္ေတာ္ထပ္နာခံခ်င္ေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ စားပြဲမရွိေတာ့ဘူး။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က မ်က္ႏွာေပၚက ရင့္က်ပ္မႈကို ကြ်န္ေတာ္ျပခ်င္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ႏုပ်ိဳေနဖို႕ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳးစားေနရျပီ။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ သစ္ပင္တစ္ပင္လို႕ထင္ခဲ့တယ္။
တကယ္ေတာ့ ကိုယ္ဟာ ျမက္ပင္ဆိုတာကို အခုမွ ကြ်န္ေတာ္သေဘာေပါက္ခဲ့တယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္အျဖဳန္းႏိုင္ဆံုးအရာဟာ အခ်ိန္ျဖစ္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ အခ်ိန္ကလြဲရင္ ဘာမဆိုကြ်န္ေတာ္ျဖဳန္းႏိုင္ခဲ့တယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ဘ၀ကိုျခယ္လွယ္ကစားႏိုင္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ဘ၀ရဲ႕ျခယ္လွယ္ျခင္းကိုခံေနရတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က  ကြ်န္ေတာ့္ကို ေဆးလိပ္မေသာက္ဖို႕ လူတိုင္းက  အၾကိမ္ၾကိမ္တားဆီးခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မေသာက္ဘဲမေနႏိုင္တာ ေဆးလိပ္ျဖစ္ေနျပီ။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေက်ာင္းျပီးသြားဖို႕ အျမဲေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အေမွ်ာ္လင့္ဆံုးအရာက ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ျပန္ျဖစ္ဖို႕ပဲ။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ အေဆာင္ေရွ႕မွာ ငုတ္တုတ္ေလးထိုင္ျပီး လမင္းၾကီးကို အားရပါးရ ေငးေမာေနခဲ့တယ္။
အခုေတာ့ ေငးဖို႕ေနေနသာသာ လမင္းၾကီးဘယ္နားမွာလဲဆိုတာေတာင္ မျမင္ရတာၾကာေရာေပါ့။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာရည္ရြယ္ထားတဲ့ပန္းတိုင္ေရာက္ဖို႕ပဲ အားသန္ေနမိတယ္။
အခုေတာ့ ပန္းတိုင္ေရာက္ေတာ့လည္း အဲဒီပန္းတိုင္မွာလည္း ဘာမွမရွိပါလားဆိုတာကို နားလည္ခဲ့ရတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ အခန္းက်ဥ္းေလးထဲေနရတာကို သေဘာက်မိတယ္။
အခုေတာ့ အခန္းက်ဥ္းေလးေတြကို စိတ္ကုန္ေနတဲ့သူဟာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ေနျပီ။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ အစ္ကိုေတြအစ္မေတြခရီးသြားဖို႕ ကားဂိတ္အထိလိုက္ပို႕ခဲ့ဖူးတယ္။
အခုေတာ့ခရီးသြားတဲ့အခါ ကားဂိတ္အထိခဏခဏလိုက္ပို႕ခံေနရတာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ေနျပီ။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေက်ာင္းလမ္းေတြေပၚမွာ လမ္းေလွ်ာက္ရတာကိုပဲ ပ်င္းစရာေကာင္းတယ္လို႕ထင္ခဲ့မိတယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီေက်ာင္းလမ္းေတြေပၚမွာ လမ္းထပ္ေလွ်ာက္ခ်င္ေနမိတယ္။

လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ကြ်န္ေတာ္ဟာ သူငယ္ခ်င္းေတြကို မၾကာခဏေလွာင္ေျပာင္ခဲ့ဘူးတယ္။
အခုေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ကြ်န္ေတာ့္ကို ေလွာင္ေျပာင္ဖို႕ပဲ တမ္းတေနမိတယ္။

ေနာက္ဆံုးေျပာရရင္
လြန္ခဲ့တဲ့(၄)ႏွစ္က ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ အခ်စ္စစ္တစ္ခုကို ကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္တပ္မက္ခဲ့မိတယ္။
အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္မလိုခ်င၊္မတမ္းတခ်င္ေတာ့တာ အခ်စ္တစ္ခုပဲရွိေတာ့တယ္။









No comments: