Thursday, January 12, 2012

ကဗ်ာေရးသူ



ျမစ္ေတြကစီးဆင္းတယ္
သစ္ပင္ေတြက စိမ္းလန္းတယ္
ၾကယ္ေလးေတြက လင္းလက္တယ္
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

အလံကတလူလူလြင့္တယ္
ဆည္းလည္းက တလြင္လြင္ျမည္တယ္
ွွႏွင္းမႈန္က တဖြဲဖြဲက်တယ္
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

ဥၾသေလးက ေတးသီတယ္
ဓူ၀ံၾကယ္က လမ္းျပတယ္
လမင္းၾကီးက သာေနတယ္
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

တခ်ိဳ႕က ရုပ္ရွင္မင္းသားလုပ္တယ္
တခ်ိဳ႕က သမၼတလုပ္တယ္
တခ်ိဳ႕က ဘီယာေသာက္တယ္
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

တခ်ိဳ႕က ေျမၾကီးေပၚမွာ ရုန္းကန္တယ္
တခ်ိဳ႕က အာကာသထဲမွာ လမ္းေလွ်ာက္ၾကတယ္
တခ်ိဳ႕က ပင္လယ္ျပင္မွာ ဓါးျပတိုက္တယ္
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

ဘ၀ရဲ႕ ခက္ခဲၾကမ္းတမ္းမႈ
ဘ၀ရဲ႕ ခမ္းနားလြတ္ေျမာက္မႈေတြနဲ႕
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ၾကည္နႈးမႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ နာက်င္မႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ခံစားမႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ရိုးသားမႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲႏိုင္တဲ့ ေၾကကြဲမႈ
ဘာနဲ႕မွ မလဲနိုင္တဲ့ ျပင္းျပမႈေတြနဲ႕
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

ေကာင္းကင္မွာ လမင္းသာသလို
ေျမျပင္မွာ စမ္းေရစီးသလို
ေကာက္ဆန္စပါးနဲ႕
ေက်ာက္သံပတၱျမားေတြ ျဖစ္ထြန္းသလို
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေရးပါတယ္။

ေနာက္တစ္ခါ ထပ္ေမးရင္
ရွည္ရွည္ေ၀းေ၀း ေျပာင္ခ်င္မွ ေျပာျဖစ္မွာပါ။
ကြ်န္ေတာ္က ကဗ်ာေတြေရးပါတယ္။ ။

No comments: