Saturday, January 28, 2012

ေဆာင္းညအိပ္မက္



အိပ္မက္ေလးတစ္္ခုမက္ခဲ့တယ္
အိပ္မက္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္လို႕ရတယ္။
စိတ္ကူးေလးယဥ္မိတယ္
... စိတ္ကူးထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ျဖစ္ခ်င္တာျဖစ္ခြင့္ရွိတယ္။
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေလးတစ္ခုရွိတယ္
အရာအားလံုးကိုကြ်န္ေတာ္ေမွ်ာ္လင့္ပိုင္ခြင့္ရွိတယ္။
ေဆာင္းညေတြမွာ ႏွင္းေတြေၾကြက်တယ္
ေဆာင္းႏွင္းေတြၾကားမွာ ပန္းေတြပြင့္ဖူးၾကတယ္။
ေဆာင့္နံနက္ခင္းေလးမွာ လမ္းေတြေလွ်ာက္မယ္
စက္ဘီးေတြစီးမယ္။
ကြ်န္ေတာ္ျမင္ေနတဲ့ ႏွင္းမိုးေတြ၊ႏွင္းမႈန္ေတြေ၀းလြင့္ေပ်ာက္ကြယ္သြားတဲ့
ေနသာခ်ိန္ေတြအထိ ကြ်န္ေတာ့္အေတြးေလးကလတ္ဆတ္တယ္။
ရိုးရွင္းတယ္။
ေဆာင္းညေလးတစ္ညမွာ
ကြ်န္ေတာ္ကဗ်ာေတြေရးတယ္။
ေအးစက္တဲ့ကလက္ဖ်ားေလးေတြတုန္ရီလို႕
ေအးျမေနတဲ့ႏွလံုးသား ေအးခ်မ္းတဲ့ဘ၀ကိုပိုင္ဆိုင္ခ်င္ျပီေပါ့။
ေလာကမွာ ကြ်န္ေတာ္လိုခ်င္တာ
ပိုက္ဆံမဟုတ္ဘူး။ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဟုတ္ဘူး။
ေအးခ်မ္းတဲ့ညဆည္းဆာေလး၊ေအးျမတဲ့ညအလွေလးမွာ ကဗ်ာေတြနဲ႕ေမွးစက္ခ်င္တာပါ။
ကြ်န္ေတာ့္လိုခ်င္တဲ့ဘ၀က ေဆာင္းညအိပ္မက္ျဖဴပါ။

No comments: