Monday, January 16, 2012

အေမ့သို႕ ရင္ဖြင့္ေပးစာ(၂)

ေလာကၾကီးအလယ္မွာ ကြ်န္ေတာ္စေရာက္တဲ့ေန႕ကစျပီး ယေန႕အထိ အေမဟာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ မီးျပတိုက္တစ္ခုပါပဲအေမ။
တကၠသိုလ္ေက်ာင္းသားဘ၀ကုန္ဆံုးလို႕ ၾကမ္းတမ္းတဲ့ ေလာကလမ္းေတြေပၚ ကြ်န္ေတာ္စေရာက္ေတာ့ အေမေပးတဲ့ ေမတၱာတရားက
ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ အရိပ္တစ္ခုျဖစ္ခဲ့အေမ။ အပူဆံုးေသာကမီးေတြ၊ေလာဘမီးေတြ၊ေဒါသမီးေတြ ေလာင္ကြ်မ္းေနရတဲ့အခါတိုင္း
ကြ်န္ေတာ္ဟာ ေလာကၾကီးကိုမေက်နပ္ဘူးအေမ။ အေမကေတာ့ ဘယ္လိုထင္မလဲမသိဘူး ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့
ေလာကၾကီးကုိ တစ္ခါတစ္ခါစိတ္နာတယ္အေမ။ ၾကံဳရာဘ၀မွာ ေပ်ာ္ေအာင္ေနရမယ္လို႕ အေမေျပာခဲ့တဲ့စကားေလးတစ္ခြန္းက
ကြ်န္ေတာ့္ကိုအမ်ားၾကီးေျပာင္းလဲသြားေစခဲ့တယ္။ေလာကမွာ လူတိုင္းမွားတတ္တယ္ဆိုတာ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နားလည္သြားပါျပီအေမ။
ခက္ခဲလြန္းတဲ့ ခရီးလမ္းမွာ အႏၱရာယ္ေတြနင္းျဖတ္ရတဲ့အခါတိုင္း စိတ္ဓာတ္က်တာေလာက္ေတာ့ ဘယ္သူမဆိုေတြ႕ၾကံဳရမယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္သိလိုက္ရျပီအေမ။
ဒါေပမယ့္ လူေတြခက္တယ္အေမ။ေနာက္ျပီး အေမေျပာဘူးတယ္ေလ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အမွန္ကိုအမွန္အတိုင္းရင္ဆိုရမယ္ ဆိုတာေလ။
ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ အခက္ဆံုးပဲအေမ။ေလာကၾကီးမွာ အမွန္အတိုင္းလာေျပာရင္ အေငါက္ခံရတယ္၊အနင္းခံရတယ္အေမ။
ဒါေတြကို ကြ်န္ေတာ္လဲ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ မေက်ာ္ႏိုင္ေတာ့ဘူးအေမ။အမွားမွန္းသိရက္နဲ႕ တစ္ခါတစ္ခါ ျငိမ္ေနလိုက္ရတာကို
ကြ်န္ေတာ္ ၀မ္းနည္းလို႕မဆံုးပါဘူး။အမွန္အတိုင္းေျပာရင္ ဒုကၡေရာက္ေတာ့မယ္ဆိုတာသိေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အမွန္အတိုင္းေျပာရမွာ၊လုပ္ရမွာကိုေတာင္ေၾကာက္လာျပီအေမ။
ဒါေတြကို အေမသိရင္ အေမခ်စ္တဲ့သားအတြက္ အေမစိတ္နာေနမလားမသိဘူး။အေမေျပာရင္လဲခံရမွာပဲအေမ တစ္ခါတစ္ခါေတာ့ ကြ်န္ေတာ္အမွားေတြပဲလုပ္ေနမိတယ္။
အေမ့ရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္၊အေမ့ရဲ႕ ရည္မွန္းခ်က္ေတြအတြက္ အလုပ္အကိုင္ေကာင္းေကာင္းေလးရဖို႕ အေမ့သားၾကိဳးစားခဲ့ပါတယ္အေမ။
ဒါေပမယ့္အေမရယ္ အလုပ္လုပ္တယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ ဗိုက္ျဖည့္ဖို႕အတြက္ပဲထင္ေနခဲ့တာ။တကယ္ေတာ့ ေလာကၾကီးမွာ အေမ့သားဟာ
သံုးစားမရတဲ့သူပါလားဆိုတာ အေမသိရင္ အေမ၀မ္းနည္းေနမွာ။ဒါေတြကိုအေမသိမွာဆိုးလို႕ ခက္ခဲ့တဲ့ခရီးလမ္းေတြၾကားမွာ ကြ်န္ေတာ္ဟာ
ျဖစ္သမွ်ကိုအံၾကိတ္ျပီး သည္းညည္းခံႏိုင္ေအာင္ၾကိဳစားခဲ့ရတယ္အေမ။အျဖစ္နဲ႕အပ်က္ေတြမတူညီတဲ့ၾကားက ကြ်န္ေတာ္ဟာ ညီမွ်ျခင္းညွိဖို႕ပဲၾကိဳးစာခဲ့တာအမွန္ပဲအေမ။
သခ်ၤာပုဒ္စာမွန္ရင္ အေျဖရွိသလို ေလာကဓံမွာလဲ အေမးရွိရင္ အေျဖရွိမယ္လို႕ ကြ်န္ေတာ္ထင္ခဲ့မိတာေပါ့။ဒါေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ေသာအရာေတြမွာ အေမးပဲရွိတယ္ အေျဖမရွိဘူး။
တခ်ိဳ႕ေသာအရာေတြမွာ အေျဖပဲရွိတယ္ အေမးမရွိဘူးအေမ။ပလပ္ေဖာင္းေတြေပၚမွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနရင္း ကြ်န္ေတာ္အလြမ္းနာက်ေနကို ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းသိတာပါ အေမ။
အိမ္ကေနထြက္သြားျပီးကတည္းက အားလံုးကုိေမ့ထားႏိုင္ဖို႕ ကြ်န္ေတာ္ၾကိဳးစားခဲ့ေပမယ့္ ေမ့လို႕မရပါဘူးအေမ။အခ်ိန္ရွိတိုင္း အေမ့ကိုပဲသတိရတယ္အေမ။
ကြ်န္ေတာ္ရံုးကေနအိမ္အျပန္ တံခါးဖြင့္ျပီး အိမ္ထဲ၀င္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေနတာကုိ ေတြးမိရင္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတာေပါ့အေမ။
ဒါေပမယ့္ၾကာလာေတာ့ အသက္ေတြၾကီးလာတာကိုေတာင္ ကြ်န္ေတာ္ေမ့ေနျပီအေမ။ ဘာလိုလိုနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္အိမ္ကေနထြက္လာတာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာသြားျပီအေမ။
တကၠသိုလ္မွာေပ်ာ္ခဲ့၊ရႊင့္ခဲ့ရတာေတြနဲ႕ အခုအေျခနဲ႕ယွဥ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ တျခားစီျဖစ္သြားျပီအေမ။
အရာရာတိုင္းဟာ ကြ်န္ေတာ့္အတြက္ပ်င္းရိျငီးေငြ႕ဖြယ္ရာေတြျဖစ္ေနျပီအေမ။ေဖာက္ျပန္ေနတဲ့ ရာသီဥတုေတြၾကားက ခ်ိဳ႕တဲ့စြာျဖတ္သန္းေနရတဲ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕မိသားစုထဲမွာ
အေ၀းေရာက္ေနတဲ့ အေမ့သား အိမ္ျပန္ခ်င္လွျပီအေမ။မျပည့္စံုတဲ့ၾကားက တိုးထြက္ခြင့္ရတဲ့ ပန္းေလးတစ္ပြင့္မို႕ မလွပႏိုင္တာ ဆန္းေတာ့မဆန္းဘူးေပါ့ေနာ္အေမ။
ဒါေတြကိုအေမသိခ်င္ ခ်စ္သားေလးအတြက္အေမ၀မ္းနည္းေနမလားမသိဘူးအေမ။ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တျဖည္းျဖည္းရင့္က်ပ္လာပါျပီအေမ။
နာစရာရွိလဲ လြမ္းစရာနဲ႕ေထ၊ကလဲ့စားမေခ် ဆိုတဲ့ သေဘာထားနဲ႕ ေလာကၾကီးထဲမွာ ရွင္သန္ေနခဲ့ျပီအေမ။အေမျဖစ္ေစခ်င္၊ေရာက္ေစခ်င္တဲ့့ အေမ့ရဲ႕ဆႏၵေတြကို ကြ်န္ေတာ္
ျဖည့္ဆည္းဖို႕ၾကိဳးစားေနပါျပီအေမ။

No comments: